|
|
Du er her: Forsiden /
Debat /
Om hjemmesiden /
Ny hjemmeside /
| Ny hjemmeside | habor
15.04.10 21:36 | Hej folkens,
Jeg har i det sidste års tid arbejdet på en ny side, der skal erstatte www.sporge-jorgen.dk.
Du kan se hvor langt, jeg er nået her: www.defigo.dk
Af nye tiltag kan nævnes:
- Nyheder. Her kan brugerne tilføje nyheder om alt hvad der vedrører det at være far eller lignende.
- Gallerier. Brugerne har nu mulighed for at uploade billeder og fremvise deres familier.
- Annoncer. Her kan brugerne sætte deres brugte ting til salg eller efterlyse ting, de har brug for.
- Links. Har du en god hjemmeside, du synes er relevant for brugerne, kan du tilføje dem her.
Siden er endnu ikke færdig: Jeg mangler stadig at få indbakken over på den nye side og en form for email advisering, hvis der er kommet svar eller kommentarer til det, man har tilføjet.
Jeg har opdaget, at en bruger spammer andres indbakker her på den gamle, hvorfor der på den nye version er indført begrænsninger, på hvor mange tilføjelser, man kan lave om dagen.
Jeg vil gerne sige tak til bjarne1979, der er kommet med rigtig mange ideer og forslag. Har du ideer eller kommentarer til siden, må du meget gerne besvare dette indlæg.
Med venlig hilsen
Henning Habor
Fædregruppen Spørge Jørgen
www.sporge-jorgen.dk |
|
| angående hjemmeside | bjarne1979
16.04.10 07:47 | Hej Henning
Som det første takker jeg lige :-) ..
i forum debat ville det være en god ide at dele det op en til det planlagte du vile med siden altså til jer fædre der har været heldig at jeres forhold køre også lave en til weekends-fædre-mødre så det vil være nemmer for begge grupper at finde rundt .. kan du ikke ligge en online liste på siden skulle ikke være så svært griner og eks et lille chat system de kan findes gratis på nettet ;-) .
MVH
Bjarne
P.s
vil du ikke lige trække emne ikonerne længre ud til venstre så det ikke ligger ind over de emner der er inde på siden . |
| angående hjemmeside | bjarne1979
16.04.10 07:50 | Jeg har opdaget, at en bruger spammer andres indbakker her på den gamle, hvorfor der på den nye version er indført begrænsninger, på hvor mange tilføjelser, man kan lave om dagen.
uddyb lige dette "indført begrænsninger, på hvor mange tilføjelser, man kan lave om dagen."
MVH
Bjarne |
| Uddybende svar | habor
16.04.10 21:22 | Hej Bjarne,
Indtil videre vil forummet være samlet i et forum. Men det er ikke ensbetydende med, at det ikke vil blive delt på et senere tidspunkt, men nu må vi se.
Et "Hvem er online" system er sq en fed ide, som jeg må arbejde lidt på.
Chat er dog ikke en af de ting, jeg vil arbejde på, da min erfaring er, at chatten på denne slags sider, som oftest er tom. Når jeg er færdig med hele siden, skal jeg huske på ideen, men andre ting har første prioritet lige nu.
Selvfølgelig vil jeg uddybe min udtalelse om begrænsninger. Efter du f. eks. har tilføjet en nyhed, vil du skulle vente noget tid før du kan tilføje endnu en nyhed. Begrænsningen er ikke "universel", hvilket vil sige, at du kan tilføje en nyhed, et forumindlæg, en annonce, et link, et galleri eller en kommentar uden pause.
Med venlig hilsen
Henning Habor
Fædregruppen Spørge Jørgen
www.sporge-jorgen.dk |
Information
Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.
Login
|
|