|
|
Du er her: Forsiden /
Debat /
Om hjemmesiden /
Ny version /
| Ny version | habor
28.01.08 00:44 | Så kom der efter rigtig mange timers arbejde endelig en ny version af hjemmesiden.
Med den nye version er det blandt andet blevet til et gensyn med det interne meddelses-system, hvor brugerne kan sende mails til hinanden.
Der bliver nu også sendt en mail til de profiler der ikke har været online indenfor de sidste 3 måneder. Har brugeren fået 3 mails, slettes dennes profil uden varsel. Endvidere slettes de profiler, hvor mails til brugerens email kommer retur. Det betyder at mange af de tilmeldte profiler får en eller flere emails fra Fædregruppen Spørge Jørgen, da der ikke har været aktivitet på deres profil indenfor de sidste 3 måneder.
Da brugernes kodeord nu er krypteret, vil man fremover få sendt et nyt kodeord til sin email, hvis man har glemt det.
Om kort tid vil det være muligt at oprette sine egne gallerier, så vi ka' få se nogle billeder af jeres dejlige børn.
Med venlig hilsen
Henning Habor
Fædregruppen Spørge Jørgen
www.sporge-jorgen.dk |
|
| Små rettelser | habor
04.03.08 10:57 | Hej,
Jeg har i dag foretaget rettelser af fejl, der har været på siden. Fejlene har, efter hvad jeg har hørt, ikke haft indflydelse på hvordan siden har kørt.
Endvidere har jeg slettet de profiler, der har fået 3 varsler. Det drejede sig om ca. 20 profiler, der blev slettet.
Jeg arbejder stadig på at få et galleri på, men der har desværre ikke været så meget tid til det. Jeg håber I har forståelse for dette.
Det kunne være rart at høre hvad I synes om den nye side. Vil I venligst give mig noget feedback? Tak. :)
Med venlig hilsen
Henning Habor
Fædregruppen Spørge Jørgen
www.sporge-jorgen.dk |
Information
Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.
Login
|
|