Du er her: Forsiden / Debat / Forældremyndighed / bopæls sag /

Tilpasset søgning
bopæls sag
jippy
24.03.10 12:22
hej
jeg har lige modtaget en bopælssag fra statsamttet
på min datter vi har 2 børn hun er kun intereseret i den ene da hun skrev hørte drengen ikke fra hende i 5 uger
til at starte med boede 1 hos hver men så fik moren nat arbejde og hun blev passet af alle muglige og så moren meget lidt
dette fandt jeg selv ud af da der var noget helt galt
hun var meget panik aktig når hun så andre menesker

så mit krav til hende var at hun kom hjem til mig ellers ville jeg søge forældre myndigheden da der ifølge moren kun var 3 uger tilbage at arbejde i det varede 8 måneder så gad hun ikke og passe det mere og ville lige pluselig have dateren
men det ville jeg self ikke både pgr af daterens måde at være på og fordi hun havde været hos mig om vores anden søn i 8 måneder
nu bor hun med en anden og har fået en nyfødt
jeg har gjort krav om børnepenge og hun gør så krav om
dateren ikke om den anden dreng

hvad pokker skal jeg gøre min økonomi er ikke den beste mit hus ikke det beste
hendes nye sambo har flot hus god økonomi
min ex har nu 5 børn de 2 ser hun aldrig bor i et andet land nr 3 bor i norge har hun lidt kontakt til
de 2 vi har sammen ser hun hver 14 dag spør jeg om hun vil se dem en ekstra wekend blir der altid spurt om man ikke gider have dem eller kan klare dem istedet for at se
på at man ser dem lidt mere altid negativt svar
der er dog kommet mere styr på det med den nye fyr
men han har jo også penge

hvad skal jeg gøre hvilke advokater er best
vi er indkalt til møde i statsamtet 4 april
og ville gerne snakke med en advokat først
da min ex er en meget god skuespiller og køre meget
følelser
håber i kan hjælpe en bekymret og desperat far

hej jippy
bjarne1979
30.03.10 22:44
hej jippy

hvor gamle er dine børn .. be statsamtet om at få en børnesagskyndig på dem og fortæl om hvad moren har gjort og sagt en god ting ville være at skrive en liste hjemme fra inden du tager dertil med div ting som eks at hun lader barnet passes andre steder "fremmede" at hun ikke har haft den samme kontakt til drengen "5 uger"

Det med om din X´s nye kæreste har penge og ja hvad ved jeg må ikke bære vægt når det er barn´s tarv der skal følges ..
hvor i landet er det du skal til møde ..

MVH
Bjarne

Information

Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.

Login

© 2004 - 2010 · Forside · Debat · Profiler · Tilmelding · Login · RSS · Information · Kontakt