| et godt råd ønskes. |
angut68
20.01.10 23:38 | Hej herinde.
Jeg er en enlig far med delt forældremyndighed. Jeg bor i udlandet med min søn som også er født og opvokset her.
Da min kone ville skilles ville hun ha drengen med sig men det fik jeg hende overtalt til ikke at gøre og efterlade ham hos mig. Nu er hun flyttet til dk og fundet sammen med en ny kæreste og hun fortæller min søn at han skal ned og bo hos hende til sommer. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal håndtere det da min ex ikke er meget for at snakke med mig men udelukket giver mig beskeder via 3 person. Jeg tror der bliver en mindre slåskamp til sommer som jeg gerne vil undgå. Har nogen herinde et godt råd til mig? |
|
| nogle ting du kan gøre klar |
bjarne1979
06.02.10 09:12 | heey ..
nogle ting du kan gøre er eks hvilket land det er i bor i er der sygsikrings hjælp hvis der sker ungen noget er der gode skoler osv .. for noget du kan være sikker på så er det at moren vil have at alt ser dårligt ud hvor du i opholder jer så enten søg eller få åpapir osv fra skole osv på at der lige så gode forhold i det land du er som her i dk . samt taler dit barn det sprog som er i landet og kan barnet dansk .. det er nogle af de ting der vil hjælpe en del i sådan sager ..
håber det kan hjælpe dig ..
MVH
Bjarne |
Information
Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.
Login
|