| må ikke se min datter |
rasmusmadsen
19.12.09 11:22 | hej folkens.
er ny på siden, er en ung gut på 22 som for 3 måneder var så heldig at få mig en datter. men nu har moren nægtet at lade mig se hende før statsamtet har talt fordi jeg sov en time igår da jeg kom hjem efter job fordi jeg var syg. skal siges vi bor hvert for sig. min mor og far måtte kun se hende vist det var hos hende. jeg måtte ikke have hende med hjem i en time. hun bor 10 min gågang fra min farmor og farfar og der måtte jeg ikke gå hen med barnevogn og den lille for at hygge. for hun mente hun kunne bestemme hvor lang tid jeg måtte gå. jeg er totalt frustrert og aner ikke hva helvede jeg skal sige eller gør for ved hun kan bruge det mod mig.. VIL BARE SE MIN DATTER!! og der er 3 måneder endnu før statsamtet har tid. hun brokker sig over jeg ikke betaler til noget men når jeg betaler børnepenge osv kan hun sgu intet sige |
|
| hej rasmus |
bjarne1979
24.12.09 08:31 | du skal ringe til statsforvaltningen og be om en midligertidig
løsning med samvær da sagen ikke har været ved statsforvaltningen endnu . det skal de give dig ,
Ps
meneer du skal skrive en ansøgning eller et brev til dem at du vil have det .. men den nemmeste måde ville være hvis du har en scanner og printer så brug den som post til dem da den vej til amtet er hurtiger .. jeg gør det på den måde ved at skrive det der skal skrives også printer det ud også skriver jeg min underskrift og scanner det ind og sender det og ja vupsy 1 sec efter ligger det ved dem og du modtager en tilbage melding på mail at de har modtaget det "husk gem både den mail samt den automaliske mail fra dem af da du kan komme til at skulle bruge det sener "
føler med dig . velkommen om bord
MVH
Bjarne |
| glemte helt |
bjarne1979
24.12.09 08:35 | GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR TIL DIG OG ALLE DER LÆSER DETTE
samt det skal nok gå meget bedre i det nye år .. |
Information
Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.
Login
|