Du er her: Forsiden / Debat / Forældremyndighed / far og barn /

Tilpasset søgning
far og barn
katrines
12.12.09 13:10
Hej Fædre. Hva synes I her:

Jeg er kvinde - mor! :-) Men læs min profil :-)

Jeg står nu og vil rigtig gerne flytte tilbage til min fødeby Odense, sammen med vores søn på 7 år. Som ikke helt trives i sin nuværende skole, og med at være delebarn.

Han har haft adresse hos mig i lang tid, mens vi har boet i Århus, hvor hans far hele tiden har boet.

Nu vil jeg så gerne som sagt flytte tilbage med min søn. Da jeg ikke er faldet til i Århus efter 3 år.

Jeg er selvfølgelig meget betænkelig ved at skulle flytte min søn væk fra sin far!!
Men da han alligevel ikke rigtig trives i skolen og alligevel skal flyttes, synes jeg på den anden side også det er ok, at jeg gerne vil tilbage til dem jeg kender.
Min far er i øvrigt 89 år og har brug for mig!

Min søn får en god skole og jeg har fået en stor lejlighed i Odense midt i det hele.

Er det forkert af mig at ville flytte væk fra hans far med min søn, fordi jeg ønsker det?
Hans far har job i Århus og vil ikke flytte under nogen omstændigheder!
Han vil gerne være sammen med mig igen, men jeg har desværre erfaring med at vi ikke kan enes, selvom jeg holder meget af ham - hva gør jeg?

Information

Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.

Login

© 2004 - 2010 · Forside · Debat · Profiler · Tilmelding · Login · RSS · Information · Kontakt