|
|
Du er her: Forsiden /
Debat /
Forældremyndighed /
24timer søger forældre der ikke kan samarbejde /
| 24timer søger forældre der ikke kan samarbejde | Anonym
15.08.08 10:06 | Har du fælles forældremyndighed, og svært ved at blive enig med dit barns far/mor?
Hej alle
Er journalist på 24timer og efterlyser et forældrepar eller en forælder, der har fælles forældremyndighed, og oplever eller har oplevet mange problemer og uenigheder ved at skulle samarbejde om deres barn ved f.eks. skolevalg mm? Og som måske er endt i retten med det ?
Håber I har lyst til at medvirke.
Ring og hør nærmere på 33 47 15 36 / 20 64 03 66. Eller send en mail til julia.schmiegelow@24timer.dk
|
|
| forældremyndighed | Anonym
10.09.08 19:56 | hej kan det stadig væk passe min datters mor kan slipper for at have kontakt til mig fik en datter den 15 dec .har ikke haft kontakt siden april månde .nu har jeg fået lavet en dna for snart 3 månder siden men hvor læge det tager vides ikke før der kommer svar på den .har kontaktet moren med breve og ringet men får ikke noget svar tilbage ,, hvad gør man lige .. skriver ikke så godt håber det kan læses ..mvh john
|
| Urimeligt, men der er nok ikke så meget du kan gøre | habor
07.10.08 09:42 | Hej John,
Det lyder ganske urimeligt at din ekskæreste behandler dig sådan, men desværre kan du ikke gøre så meget ved det.
En ting du kan, er dog at gå i Statsforvaltningen for at kræve samvær med din datter. Kontakt eventuelt en advokat, der kan rådgive dig herom.
Du kan læse om den nye forældreansvarslov ved at downloade dokumentet "Vejledning om samvær" her: www.foreningenfar.dk
Med venlig hilsen
Henning Habor
Fædregruppen Spørge Jørgen
www.sporge-jorgen.dk |
Information
Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.
Login
|
|