|
|
Du er her: Forsiden /
Debat /
Forældremyndighed /
hjælp en ung mand /
| hjælp en ung mand | Anonym
31.12.07 03:37 | Hej, ved snart ikke hvordan jeg skal starte men prøver alligevel.
Vil starte med at fortælle lidt om mig selv. Jeg hedder Bjarne Andersen er 23 år gammel, er udlært industritekniker og har arbejder som dette de sidste 2,5 år.
Sagen er den jeg har kendt en pige i en 2-3 år som var rigtig sød, det endte med vi blev kærester efter 1 års tid som venner, hun var helt perfekt for mig rigtigt sød pæn alt hvad man kunne ønske sig, efter et halt års tid blev hun gravid ved et "uheld" hun troede ikke hun kunne blive gravid fordi hun havde fået fjernt en svulst i underlivet, derfor var hun jo vildt gald og ville helst ikke have en abort, jeg sys måske jeg var for ung til dette, går meget op i racer biler, køre mc osv. men var jo så forelsket i pigen og var klar til at tage det lidt mere med ro for at starte en lille familie, elsker børn og så småt som det blev og se på hende glæde vi os helt vildt, vi skulle skynde os og finde noget og bo i osv.