|
|
Du er her: Forsiden /
Debat /
Forældremyndighed /
hjælp en ung mand /
| hjælp en ung mand | Anonym
31.12.07 03:37 | Hej, ved snart ikke hvordan jeg skal starte men prøver alligevel.
Vil starte med at fortælle lidt om mig selv. Jeg hedder Bjarne Andersen er 23 år gammel, er udlært industritekniker og har arbejder som dette de sidste 2,5 år.
Sagen er den jeg har kendt en pige i en 2-3 år som var rigtig sød, det endte med vi blev kærester efter 1 års tid som venner, hun var helt perfekt for mig rigtigt sød pæn alt hvad man kunne ønske sig, efter et halt års tid blev hun gravid ved et "uheld" hun troede ikke hun kunne blive gravid fordi hun havde fået fjernt en svulst i underlivet, derfor var hun jo vildt gald og ville helst ikke have en abort, jeg sys måske jeg var for ung til dette, går meget op i racer biler, køre mc osv. men var jo så forelsket i pigen og var klar til at tage det lidt mere med ro for at starte en lille familie, elsker børn og så småt som det blev og se på hende glæde vi os helt vildt, vi skulle skynde os og finde noget og bo i osv.
Omkring dette tidspunkt begynder tingene og gå dårliger og dårliger, det hele starter med en gammel dumhed ang. noget forsikring svindel, jeg skulle i retten,(endte med en betinget dom) hun kunne slet ikke forholde sig til dette pga. hun kom fra en familie hvor man ikke lavde sådane ting, jeg prøvede og forklare hende at det var en gammel dumhed og jeg ikke ønskede andet end og få det godt med hende og den lille, hun beslutter så med sig selv at vi skal holde en pause fordi hun har brug for ro osv. Vi ses dog stadigvæk ind i mellem, en aften hun er hjemme ved mig låner du min computer for at tjekke noget, sener ser jeg så hun har glemt og lukke for den side som hun havde været på som viser sig og være MeetYourMessenger.dk hvor jeg opdager det værste nogen sinde, hun skriver med en fyr, bla hun gerne vil have sex med ham så kunne den lille baby måske kunne nå og komme til og ligne ham lidt osv. nu når han jo skulle være papfar sener, jeg ringer naturligvis til hende og spørger hvad helved hun har gang i da jeg jo elsker hende over alt på jorden og bestemt ikke havde regnet med dette, for at blive grinet at og svinet til og få at vide nu står vi lige, jeg kommer til at sige nogen ting som jeg naturligvis ikke mente. Efter en weekendes tid på druk var jeg blevet ret enig med mig selv om jeg ikke ville have noget med min ex og gøre, på dette tidspunkt har jeg det meget dårligt med mig selv føler mig virkelig sviget og ødelagt, kan ikke passe arbejde osv. vælger og tage 14 dage på ferie på kreta for at komme lidt væk fra det hele og for at få fred fra ex fordi hun bliver ved med at skrive ringe osv. hele tiden for at true med at jeg aldrig ville få den lille og se, da hun ved hvor meget jeg glæder mig og vil elske ham, jeg var på ferie i de 14 dage uden mobil, men kunne alligevel ikke lade vær med at ringe til hende fra telefonboks, vi snakkede dog fint sammen ind til en af de sidste dage, hvor hun fortæller hun skal på date med en hun har mødt, så knækker filmen engang til. da jeg kommer hjem fra ferie har hun så fundet sig en ny kæreste som er 12 år ældre end hende (35) hun skriver så til mig hvor perfekt han er hvor stor en p.. han har osv. osv. fortæller han skal være den far jeg aldrig bliver, han skal være med til at bestemme navn, hvor meget han også glæder sig, at han kysser maven hver morgen osv. osv. på nuværende tidspunkt er jeg så langt nede i kælderene, men får snakket med en del mennekser og begynder og have det nogen lunde, efter nogen tid smutter han fra hende og vi begynder igen og snakke sammen, jeg elsker hende i nu og er bare for dum, vi er så ret enige om at vi måske ikke finder du af det lige med det samme men at det hele nu handler om den lille fordi der er ved at være tæt på med fødsel osv. hun flytter i en lejlighed d.1/12 jeg hjælper hende med nyt tv og mange andre ting, sover ved hende en del gange vi nusser meget kysser og endelig bare hygger, jeg er ved godt på det tidspunkt at vi ikke er sammen, men håber tingene falder på plads når den lille kommer da jeg jo elsker hende pisse højt, en mandag jeg kommer hjem fra hende ser jeg igen til min skræk at hun igen har skrevet til en fyr på MeetYourMessenger.dk at han var lækker osv. jeg ringer til hende og spørger hvorfor hun gør det, for bare og vide jeg ikke skal blande mig i hendes liv og vi er jo ikke sammen osv. Jeg sys dog efter som vi prøver og få det til at fungere er dette ikke måden, hun brænder så total af og siger hun kommer med de ting jeg har købt osv. og alt er slut, at jeg aldrig må se den lille og hun vil gøre alt for at ødelægge det for mig så jeg aldrig kan se ham, hun er bla. sagt til stadsamt jeg trure hende osv. jeg har sagt ting til hende i tlf. som jeg måske ikke har mente med hun har sagt mange til i tlf. som virkelig er sygt og gør man bliver meget ked af det(er meget svært for mig og leve med de ting hun har gjort med den lille i maven. mit spørgsmål er så hvad kan jeg overhovdet gøre ønsker bare og få mit barn og se så meget som muligt, mener slet ikke hun burde have et barn sådan som hun er, problemet er at hun skal føde den 4. januar. håber i vil læse dette lange indlæg og give råd. Beklare stave fejl men er ikke så go til dette... håber i får et rigtigt godt nyt år. kan nok kun blive beder for mit vedkommende.
vh. Bjarne |
|
| Jeg hjælper hvis jeg kan.. | Anonym
06.01.08 16:11 | Hej Bjarne
Jeg mener det er utroligt vigtigt for dit eget velbefindende at du først og fremmest finder ud af hvad det er du selv vil. Det lyder som om du gerne vil være sammen med hende, men prøv at mærke efter om det er hende du gerne vil være sammen med eller om det er dit barn. Jeg ved godt det kan være svært at adskille de to følelser, men forsøg alligevel.
Ud fra dit indlæg lyder det som om hun bruger dig til at komme igennem tiden mellem kærester. Der har jeg selv været før, mange gange, og det er smertefuldt fordi når hun ikke har en anden så er du den bedste, men når hun har én vil hun ikke have noget med dig at gøre.
Jeg kan ikke være sikker når jeg ikke ved mere, men ud fra hvad du har skrevet så lyder det som om det bedste for dig selv vil være hvis du kan holde en vis distance mellem hende og dig selv. Du bliver nødt til at prøve at komme over hende følelsesmæssigt. Selvfølgelig vil I altid have barnet som binder jer sammen og det er da ikke umuligt at I senere kunne finde sammen når hun er "faldet lidt ned", men lige nu er det utroligt usundt for dig at blive ved med at lade dig trække ind til hende for derefter at blive smidt væk igen.
Det er vigtigt for mig at du forstår at dette kun er min mening. Jeg er ikke uddannet socialt-/pædagogisk og har derfor ingen professionel mening.
Med venlig hilsen
René |
| Hej Rene | Anonym
07.01.08 00:30 | Hej Rene og tak fordi du svare, jeg er naturligvis ked af det og såret, men det enste jeg ønsker er og komme til og se min lille dreng, altså og få samvær! Men det er jo klart et problem når hun ikke ønsker dette og vil alting selv....
Håber der er en som kan fortælle lidt om hvilke rettigheder jeg har og hvad jeg skal gøre.....
Med venlig hilsen
Bjarne |
Information
Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.
Login
|
|