Du er her: Forsiden / Debat / Forældremyndighed / Vil hjælpe /

Tilpasset søgning
Vil hjælpe
habor
16.10.07 00:48
Hej,

Jeg har modtaget nedenstående email fra Nickie. Vil I hjælpe hende?

Med venlig hilsen

Henning Habor
Fædregruppen Spørge Jørgen
www.sporge-jorgen.dk

Hejsa..
jaa det er lidt svært at starte, men vil prøve.. Jeg har en bror som blev gift den 1. Oktorber 2005 og fik et barn sammen med konen sidst i August 2006 8 måneder efter vil hun skilles. Det var da trist men der var jo ikke noget at gør ved det når nu hun havde besluttede sig, jeg synes det var okay bare det ikke gik ud over barnet og sagde det til hende og hun lovede det ikke vil gå ud over barnet..
Konen gik under jorden i 2 Måneder og da Stats Amtet sagde hvor meget min bror skulle have barnet afleveret hun ikke barnet. Og nu har han hende 2 timer under opsyn hver 14 dag det er der ingen der kan holde til at ikke se sit barn mere..
Der har været mange ting det er lige meget hvad han gør, men hun må alt, her er nogen små ting som er sket:
1: Hendes familie udgav rygter om min bror var pædofil.
2: Hende og 2 andre( hendes far og bror) prøvede at lave indbrud.
3: Jeg må ingen gang se min bror´s pige, for det vil konen ikke havde hun stoler ikke på hans familie, men selvom min bror ikke stoler på hendes familie men de må godt.
4: Familien går også rundet og siger at min bror har bankede hans konen, selvom hun sagde den første gang at han aldrig har slået hende.
5: 2-3 fra hendes side har trygt min bror med at slå ham ihjel.
Der har været meget mere men bare nogen af tingen.. Han er virkelig langt nede nogen gange fordi han ikke må se hans datter.
Stats Amtet siger de skal samarbejde men hun vil ikke snakke med min bror og hun mener det er bedst for barnet at hun aldrig så sin far..
Men nu kommer det jeg mest vil måske have jeres hjælp til.. Stats Amtet hjælper ikke en skid ikke andet at kører fædrene nede på den ene og anden måde... Og jeg synes at hele DANMARK skal vide hvor ligeglad de er med folks følser.. Jeg har været tætæ at miste min bror pga dem.
Jeg vil gerne stå frem omkring det men vil gerne have flere med..
Hvor i måske kan hjælpe med at få nogen med som har prøvet det.

Kærlig Hilsen Nickie.
En sørgelig historie
habor
22.12.07 03:16
Hej Nickie,

Det er en meget sørgelig oplevelse, du og din familie har haft. Desværre oplever rigtig mange noget lignende - Det er som om børnenes tarv tilsidesættes og egne interesser prioriteres højest.

Med den nye forældrelov burde fædres ret til samvær med deres børn blive bedre, men lad os nu se om det faktisk bliver nemmere.

Jeg synes at det er meget respektløst og krænkende for de fædre, der bliver beskyldt for det ene og andet af deres børns mor, der kun gør dette for at sætte faderen i et dårligt lys.

Der er helt sikkert mange derude, der gerne vil støtte op om din sag. Disse opfordres til at svare på dette indlæg med deres historie.

Du og din familie ønskes held og lykke med det hele samt selvfølgelig en god jul og et godt nytår.

Med venlig hilsen

Henning Habor
Fædregruppen Spørge Jørgen
www.sporge-jorgen.dk

Information

Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.

Login

© 2004 - 2010 · Forside · Debat · Profiler · Tilmelding · Login · RSS · Information · Kontakt