Du er her: Forsiden / Debat / Faderskab / muligvis ikke far /

Tilpasset søgning
muligvis ikke far
zengle
29.05.10 10:22
Hej

For lidt over 3 år siden fik jeg en søn med min daværende kæreste men har nu fundet en ny og har prøvet at få børn i snart 1 år og vi har så gået i troen at de er hende der ikke kan få børn da jeg har et men har så selv været igennem nogen test og viser så at det er mig der ikke kan få børn og nu har jeg så tvivlen om det er mit barn jeg har fra tidligere forhold men hvordan står jeg når barnet er lidt over 3 år og vil have lavet en test ??? når det viser sig at jeg ikke kan få børn

hilsen claus
hey zengle
bjarne1979
29.06.10 10:48
Du får bare kontaktet statsforvaltningen og ber om en faderskabstest og når du gør det så lav en copy af de papir du har fået fra lægen om at du ikke kan få børn og send det med . og du kan være 100 på hun ikke vil godkende at du får en test men så ender det i retten og så længe du har din læges ord for at du ikke kan få børn så skal de godkende at du får en test også kommer xén til at stå skoleret pga så skal hun forklare hvem hun har været sammen med som kan være mulige fadre .

sorry så sent svar ss

MVH
Bjarne

Information

Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.

Login

© 2004 - 2010 · Forside · Debat · Profiler · Tilmelding · Login · RSS · Information · Kontakt