|
|
Du er her: Forsiden /
Debat /
Faderskab /
far søger søn /
| far søger søn | thomas
30.12.09 13:37 | jeg har for 9 år siden fået et barn med en pige jeg ikke har nogen kontakt til mere, jeg står som fader på dåbsattesten, men moderen har den fulde forældremøndighed, hvad er mine muligheder for at finde frem til mit barn igen??? |
|
| nogle ting du kan gør | bjarne1979
31.12.09 11:01 | Hej Thomas
Den nemmeste måde at gøre det på er at kontakte statsforvaltningen og få dem til at lave et møde med dig moren og sønnen så han kan finde ud af hvem du er for han ved sikkert ikke at han har en far eller han har en som han tror er hans rigtige far .. Det bliver hårdt for ham når han får det afvide og en del undren skal du nok regne med der kommer både fra sønnen og statsforvaltningen side af da du først nu prøver at komme i kontakt med ham , så der skal du nok regne med du kommer til at få en kamp angående det med at du først søger ham nu
MVH
Bjarne
|
| hejsa bjarne | thomas
01.01.10 14:50 | er det så bedre at lade han værre, til han evt selv henvender sig, vil helst ikke til at ødelægge noget, hverken for han ell hende.. jeg var inde i hans liv til han blev 2 år, og der kom en del tomulter mellem moderen og jeg. og hun flyttede så nordpå. så vil det så være bedre at forblive passiv til han selv henvender sig??? |
| hej thomas | bjarne1979
02.01.10 10:27 | det er virkelig en svær beslutning . Hvordan har du det selv med det ,
hvis det var mig ville jeg tage kampen op,"JEG ER IGANG MED EN LIGENDE SAG" for som jeg kan forstå på dig så ved du ikke om hun har fortalt om dig til din søn , kan også være hun har løjet for ham og sagt at ham hun er samme med nu er hans far .. en af de vigtige ting i den her kamp er at du og ja ved ikke om du har en kæreste men hvis du har så få talt med hende om det for det bliver ikke kun hårdt for dig men også hende da det slider utroligt meget på en , du skal nok regne med at sådan en sag her kan tage fra et ½ år til ? før det køre . samt du skal også have det i baghovedet at det kan være han intet vil have med dig at gøre men der skal du sige til dig selv at ja jeg har prøvet at komme i kontakt med ham og mere kan jeg ikke gøre .. samt han vil helt sikkert komme med det hårdste spørgsmål man kan få "hvorfor har du ikke kontaktet mig før "
MVH
Bjarne
|
| hej bjarne | thomas
02.01.10 17:26 | jeg har haft kæresten med ind over, og hun støtter mig i hvad jeg end beslutter mig for. ja jeg har en ide om at hun ikke har fortalt ham sandheden omkring hans far, men man håber jo altid at hun er ærlig over for ham jo, for det giver jo bagslag da det jo står i dåbsattesten, og vis det ikke stemmer overens med hva hun har fortalt ham, så får hun jo et forklarings problem, da han jo får den at se til hans konfimation jo. så jeg tænker lidt at holde linen til den er overstået, da han jo så har mulighed for at selv tage kontakt vis han har interessen jo, men jeg ved ikke helt hva der er bedst, han er jo i den vigtigste tid nu, hva læring angår, og er bange for at min kontakt evt vil ødelægge noget.. |
| hej thomas | bjarne1979
02.01.10 23:41 | Du kommer ikke til at skade din søn ved at tage kontakt nu .. det der vil kunne skade ham er hvis der skal være en kamp uden lige , altså at moren vil gøre alt for at du ikke kommer til at have kontakt til ham efter første møde i statsforvaltningen da det jo vil give ham masser af tanker da du jo er en fremmede mand for ham .. det med at han finder ud af det ved hans konfirmation er meget hårder tro mig min kusine fandt ud af det den dag pga der kom et brev til hende med en check fra ja en hun ikke lige kendte men fandt så ud af det da hun lagde det på bordet og spurte hvem det lige var ..
MVH
Bjarne
P.s
du kan bare skrive til min mail istedet for da jeg ikke altid lige får kigget på siden bbchr1979@gmail.com
|
Information
Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.
Login
|
|