|
|
Du er her: Forsiden /
Debat /
Diverse /
Mor insinuerer sexmisbrug /
| Mor insinuerer sexmisbrug | Anonym
10.05.09 23:10 | Jeg har en datter på lidt over 2 år og har et meget stort problem - Min datters mor og jeg gik for hinanden for ca halvanden år siden og det har været meget problemfyldt lige siden. Jeg vil gerne se min datter mere end nu og hedes mor har tidligere forsøgt at tage forældremyndigheden fra mig, hvilket statsforvaltningen dog fik forklaret hende var fuldstændigt tåbeligt at søge om da både jeg og vores datter altid har været " i trivsel".
Jeg har, efter jeg har afleveret min datter efter samvær de seneste 3 gange fået en besked om at hun hænger meget på sin mor, at hun råber/græder "nej nej far" og at hun generelt har meget meget svært ved mænd.
At hun igennem længere tid har haft voldsomme mareridt hvor jeg (far) bliver nævnt sammen med "nej".
Jeg har aldrig oplevet hende ked af den på den måde og jeg har heller ikke har oplevet at hun ikke vil nærme sig mine mandlige venner/familiemedlemmer.
Hendes mor og jeg snakker om det, hvilket jeg synes er fint og hun vil nu snakke med en børnepsykolog og spørge ind til disse ting og det er jo godt.....men jeg føler mig mistænkeliggjort i meget voldsom grad og det piner mig ekstremt meget. Skal jeg i denne forbindelse tage nogen forholdsregler så hun ikke lige pludselig kommer løbende og siger "synd - nu har jeg hele forældremyndigheden og du er et svin" .....??
|
|
| Re: Mor insinuerer sexmisbrug | habor
11.09.09 23:28 | Hej,
Jeg ved ikke hvad du skal gøre, men det lyder som en god ide at I får en udefrakommende til at tale med jeres datter.
Jeg har hørt mange fortælle den samme historie som dig. Men jeg har ingen gylden løsning til dig. Har du mulighed for at have en ven eller et familiemedlem på besøg, når du har samvær? Det er ikke en holdbar løsning i længden, men indtil I har fundet ud af hvorfor, jeres datter siger som hun gør, bør du ikke være alene med hende.
Jeg håber at det hele løser sig for dig.
Med venlig hilsen
Henning Habor
Fædregruppen Spørge Jørgen
www.sporge-jorgen.dk |
Information
Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.
Login
|
|