|
|
Du er her: Forsiden /
Debat /
Diverse /
Ung pige i huset med bi-job /
| Ung pige i huset med bi-job | Anonym
24.09.07 19:55 | Jeg har lige fundet ud af at den unge pige i huset, som vi har ansat for 2 måneder siden, har sig et bi-job - hun er nemlig prostitueret.
Hun er en vældig sød pige, som løser sine opgaver - og det skal siges at hun er dansker. Det foregår i weekenderne når hun er væk fra familien.
Allerede de første dage hun var hos os, fik jeg en underlig mistanke om at der var et eller andet.... og nu har jeg fået bekræftet det.
Nu er mit spørgsmål til gruppen her - hvad nu ?
Jeg har ikke involveret min kone i min viden endnu, da jeg ikke har helt styr på konsekvenserne.
Den umiddelbare reaktion er selvfølgelig hun skal bare ud og det kan kun gå for langsomt, men så alligevel.
Skal vi hellere hjælpe hende, skal vi blande os uden om, skal jeg holde min viden for mig selv eller ? hvad ville du gøre, hvis du er endt i min situation ?
Morten |
|
| Du bør ikke blande dig | habor
16.10.07 00:57 | Hej Morten,
Jeg synes ikke at du skal blande dig i hvad au pair pigen laver i fritiden - Så længe det sker udenfor jeres hus.
Hvis hun begynder at bruge jeres telefon og internet til at skaffe kunder, ville jeg nok sige min mening om hendes valg af bibeskæftigelse. Det er bare ikke ok at jeres telefon og/eller internet bliver brugt til dette.
Så længe hendes arbejde ikke påvirkes af bibeskæftigelsen og hun i det hele taget gør et godt stykke arbejde, bør I beholde hende. Men måske skal du tage en snak med din kone om det, da det ikke er sundt for jeres forhold, at du holder en så vigtig ting hemmelig.
Håber det hjælper lidt og at I ikke få nogle problemer.
Med venlig hilsen
Henning Habor
Fædregruppen Spørge Jørgen
www.sporge-jorgen.dk |
Information
Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.
Login
|
|