Du er her: Forsiden / Debat / Økonomi / Dåbsgave /

Tilpasset søgning
Dåbsgave
habor
27.07.10 16:20
Hej,

Jeg har fået nedenstående email fra Vibe. Vil I venligst hjælpe hende?

Med venlig hilsen

Henning Habor
Fædregruppen Spørge Jørgen
www.sporge-jorgen.dk

Kan det forventes at en far giver dåbsgave til sit eget barn, selvom han ikke lever sammen med moderen (farens forældre har givet smuk gave til pågældende barn). Mit råd til vores søn var at han som far ikke skulle se sig selv som gæst ved dåben, men netop som det døbte barns far, og derfor som modtager af gaver på barnets vegne i lighed med barnets mor.

mvh
Dåbsgave ?
bjarne1979
28.07.10 08:14
det er meget forvirrende som det er blevet skriven
prøver lige at dele det op og se om jeg har forstået det rigtigt.......

-------------------------------------------------------
Kan det forventes at en far giver dåbsgave til sit eget barn, selvom han ikke lever sammen med moderen
-- Det kommer an på så meget .. kan være han giver det til selve dåben men kan også være at hvis han har barnet hver 14 dag at han så giver barnet gaven når det er ved ham , Pga det er svært at om det er det ene eller det andet er jo pga man ikke ved hvordan de er gået fra hianden har der været kamp i statsforvaltningen osv .....

----------------------------------------------------
(farens forældre har givet smuk gave til pågældende barn).
--om de har givet eller ej kan ikke samlignes om fadern giver da det ikke er dem der har haft kampen hvis der har været en ..

-----------------------------------------------------

Mit råd til vores søn var at han som far ikke skulle se sig selv som gæst ved dåben, men netop som det døbte barns far, og derfor som modtager af gaver på barnets vegne i lighed med barnets mor.
-- er det x svigermoren der skriver dette eller ?

-----------------------------------------------------

MVH
Bjarne

Information

Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.

Login

© 2004 - 2010 · Forside · Debat · Profiler · Tilmelding · Login · RSS · Information · Kontakt