|
|
Du er her: Forsiden /
Debat /
Økonomi /
ekstra børnetilskud /
| ekstra børnetilskud | Anonym
21.12.08 15:31 | Hej med jer… jeg er den glade far til to dejlige børn.. de har altid boet hjemme hos mig.. nu har min datter nået den fede alder af 17 år hvor det hele er noget lort i hendes øjne.. nåå men.. nu flyttede hun hjem til sin mor.. det oss helt okay med mig.. hun boer 500 meter væk så vi ses næsten hverdag alligevel.. vi har været oppe på kommunen og flytte hendes adresse ovre til hendes mor og nu det så min tur til at betale børnepenge.. det oss fint nok.. da vi sider og skriver papirerne kommer den søde dame med et spørgsmål til min eks. Bor du alene spørg hun.. ja siger min eks. Jamen så skal du oss ha sådan en seddel her.. jeg spurte så! Hvad er det for en.. det var en så hun kunne søge om ekstra børnetilskud tror jeg nok den heder.. det er sådan set oss okay.. men sådan en har jeg aldrig fået siger jeg så.. nej siger hun.. den skal du selv søge om.. nååå tænker jeg så.. er det fordi jeg er en mand jeg selv skulle ha søgt sådan en.. det er det jo nok..
nu kommer mit spørgsmål.. nu har jeg hørt at jeg kan søge det med tilbagevirkende kraft.. og man kan gå 5 år tilbage.. kan man det og hvor går jeg hen og søger det.. har været alene med mine børn i 8 år…
hilsen peter mørk
|
|
| Lovgivningen | habor
12.09.09 00:00 | Hej Peter,
Jeg har ikke kendskab til lovgivningen, men du kan læse om den her: www.retsinformation.dk
Med venlig hilsen
Henning Habor
Fædregruppen Spørge Jørgen
www.sporge-jorgen.dk |
Information
Der kræves login for at kunne tilføje indlæg eller svar.
Login
|
|